Get help

Hier vind je het antwoord op al je vragen! We hebben ze onderverdeeld in handige categorieën zodat je het snel kan vinden.

Mocht je er niet uitkomen, stel dan je vraag in de Community van de App.

Kan ik mijn reservering annuleren?

Dat kan voor al onze cursussen en events tot 2 weken voor aanvang met uitzondering van het DAG NUL Zelfstudiepakket, combinatie- en kortingsacties. 

LET OP! Het Zelfstudiepakket en combinatie-/kortingpakketten, omvat een app die direct te gebruiken is en daardoor niet restitueerbaar! Met het doen van je betaling en de activering van de App ga je hiermee akkoord en doe je afstand van je recht op herroeping.

Bij alle andere reserveringen krijg je betaling wél retour. Stuur hiervoor een Tikkie naar onze WhatsApp. Het wordt dan direct in orde gemaakt.

Mocht je nog geen lid zijn en graag toegang willen tot al onze informatie, maaltijden, workouts, Community en App, meld je dan hier aan: LID WORDEN

Kan ik mijn reservering verplaatsen?

Standaard werkt dit door je huidige datum te annuleren en je in te schrijven voor een andere vrije datum. Bij data die vol zitten, kan je aangeven dat je op de wachtlijst wilt. Als die datum vrijkomt krijg je een mailtje. Let op: als je jouw oorspronkelijke datum eerst annuleert en dan de nieuwe datum probeert te boeken, dan kan het zijn dat de beoogde datum al door iemand anders geboekt is en weer iemand anders jouw datum ondertussen heeft geboekt! Je kan dus het beste ons via WhatsApp laten weten dat je wilt verplaatsen, dan maken wij het in orde en loop je niet het risico dat je je oorspronkelijke datum kwijt bent. Uiteraard geldt ook bij ons: wie het eerst komt, wie het eerst maalt!   

I.v.m. de annuleringstermijn is het niet meer mogelijk om binnen 2 weken voorafgaand te verplaatsen. 

Mocht je nog geen lid zijn en graag toegang willen tot al onze informatie, maaltijden, workouts, Community en App, meld je dan hier aan: LID WORDEN

Hoe zeg ik mijn lidmaatschap (App) op?

Het gebruik van onze App Pro versie loopt via een jaarabonnement op basis van €41,50 per maand. Je hebt dan vrij toegang tot al onze workouts, de speciale DAG ÉÉN maaltijden en challenges, koppeling met je gear en keuze uit 5.000 oefeningen en trainingen. Maar ook de toegang tot ons (Patrick & Babette) en de Community voor al je vragen en eventuele tips & adviezen. De App wordt automatisch verlengd middels een incasso. 

Elk jaar wordt je lidmaatschap automatisch verlengd via de incasso die je hebt afgegeven bij aanmelding. Je ontvangt dan van ons een GOLD MEMBERSHIP PAKKET waar je weer vol mee aan de slag kan: 

- 6 Weken Proteïne pakket 

- 6 Weken Maaltijdplan van Babette

- 6 Weken Workout van Patrick

- Gebruik van de App met alle workouts, recepten, challenges en community!

- En ... een toegangsticket voor het exclusieve jaarlijkse ÉÉN DAG LIVE event! 

Het idee van het lidmaatschap, het pakket én het LIVE event is dat we connected blijven. Dat je de leefstijl écht blijft leven. Dat je minimaal 1 keer per jaar weer 6 weken aan de slag gaat en je beste fysiek blijft behalen én behouden! Wij helpen je daar heel graag bij. Voor ons is het MEGA waardevol dat jij er bent en het doet! Dat je laat zien dat het kan! En voor jou? Voor jou is het je meeste slimme investering die je kan doen. Het gaan immers om jouw lichaam. Je meest waardevolle bezit wat je hebt! 

Mocht je het jaarabonnement toch willen opzeggen, dan kan dat in de App zelf, via: Over Mij, Producten, Lidmaatschappen. Doe dit i.v.m. de geldende annuleringstermijn uiterlijk 2 weken voorafgaand dat je abonnement afloopt!

Als de opzegging en afschrijving van een nieuw jaar elkaar kruizen en je wilt je opzegging doorzetten, dan dien je de volgende acties te ondernemen binnen maximaal 14 dagen:

  1. Zeg op in de App, via: Over mij, Producten, Lidmaatschappen
  2. Regel de stornering (terugboeking) via je bank
  3. Stuur het ontvangen Lidmaatschapspakket retour
  4. Stuur ons een Whatsapp met:
    1. Verzendbewijs van het retour sturen van het  lidmaatschapspakket
    2. Verzoek de factuur te crediteren (anders blijft het systeem de incasso uitvoeren!), ZODRA je het bedrag weer terug op je rekening hebt staan

LET OP: als je je abonnement opzegt of laat verlopen, dan raak je alle data kwijt. Wij kunnen dit niet herstellen, denkt dus goed na of je dit wilt. 

Mocht je nog geen lid zijn en graag toegang willen tot al onze informatie, maaltijden, workouts, Community en App, meld je dan hier aan: LID WORDEN

Get-Help.png