Get help

Hier vind je het antwoord op al je vragen! We hebben ze onderverdeeld in handige categorieën zodat je het snel kan vinden.

Mocht je er niet uitkomen, stel dan je vraag in de Community van de App.

Kan ik mijn reservering annuleren?

Dat kan voor DAG ÉÉN, DAG TWEE en de KICK-OFF Meeting tot 2 weken voor aanvang. Je krijgt dan je betaling retour. Stuur hiervoor een Tikkie naar onze WhatsApp. Het wordt dan direct in orde gemaakt.

Let op! Het Zelfstudiepakket omvat een app die direct te gebruiken is en daardoor niet restitueerbaar! Met het doen van je betaling en de activering van de App ga je hiermee akkoord en doe je afstand van je recht op herroeping.

Mocht je nog geen lid zijn en graag toegang willen tot al onze informatie, maaltijden, workouts, Community en App, meld je dan hier aan: LID WORDEN

Kan ik mijn reservering verplaatsen?

Standaard werkt dit door je huidige datum te annuleren en je in te schrijven voor een andere vrije datum. Bij data die vol zitten, kan je aangeven dat je op de wachtlijst wilt. Als die datum vrijkomt krijg je een mailtje. Let op: als je jouw oorspronkelijke datum eerst annuleert en dan de nieuwe datum probeert te boeken, dan kan het zijn dat de beoogde datum al door iemand anders geboekt is en weer iemand anders jouw datum ondertussen heeft geboekt! Je kan dus het beste ons via WhatsApp laten weten dat je wilt verplaatsen, dan maken wij het in orde en loop je niet het risico dat je je oorspronkelijke datum kwijt bent. Uiteraard geldt ook bij ons: wie het eerst komt, wie het eerst maalt!   

Mocht je nog geen lid zijn en graag toegang willen tot al onze informatie, maaltijden, workouts, Community en App, meld je dan hier aan: LID WORDEN

Hoe zeg ik mijn lidmaatschap (App) op?

Het gebruik van onze App Pro versie loopt via een jaarabonnement op basis van €41,50 per maand. Je hebt dan vrij toegang tot al onze workouts, de speciale DAG ÉÉN maaltijden en challenges, koppeling met je gear en keuze uit 5.000 oefeningen en trainingen. Maar ook de toegang tot ons (Patrick & Babette) en de Community voor al je vragen en eventuele tips & adviezen. De App wordt automatisch verlengd middels een incasso. 

Mocht je het jaarabonnement op onze App Pro willen opzeggen, dan kan dat in de App zelf, via: Over Mij, Producten, Lidmaatschappen. 

Als de afschrijving van een nieuw jaar gedaan is en je had niet willen verlengen, maar bent vergeten op te zeggen, dan kan je dit binnen 14 dagen alsnog doen, door: 

  1. Zeg alsnog op in de App, via: Over mij, Producten, Lidmaatschappen.
  2. Stuur ons een Whatsappverzoek met verzoek de factuur te crediteren, anders blijft het systeem de incasso uitvoeren!
  3. Regel de stornering (terugboeking) via je bank.

TIP: een andere manier komt te verlengen is het boeken van een van onze cursussen (DAG ÉÉN of DAG TWEE). Dan krijg je de verlenging er gratis bij! 😃 Best interessant! Maak in dit geval de boeking via www.dageen.nl/start-nu en doorloop - indien van toepassing - alsnog de bovenstaande stornering stappen. Dan wordt het met elkaar verrekend.

LET OP: als je je abonnement opzegt of laat verlopen, dan raak je alle data kwijt. Wij kunnen dit niet herstellen, denkt dus goed na of je dit wilt. 

Mocht je nog geen lid zijn en graag toegang willen tot al onze informatie, maaltijden, workouts, Community en App, meld je dan hier aan: LID WORDEN

Get-Help.png