Get help

Hier vind je het antwoord op al je vragen! We hebben ze onderverdeeld in handige categorieën zodat je het snel kan vinden.

Mocht je er niet uitkomen, stel dan je vraag in de Community van de App.

Kan ik mijn bestelling retour zenden?

Ja dat kan als de spullen onbeschadigd zijn en nog in de originele verpakking (ongeopend) zit. Stuur het dan binnen 14 dagen naar ons contactadres in Beusichem (mét duidelijk je afzender erop!), wat er mis is of waarom je het retour stuurt en WhatsApp ons een Tikkie voor de kosten van het product exclusief verzendkosten (die zijn voor eigen rekening).

Let op: het Zelfstudiepakketn DAG NUL kan je niet retour sturen. Deze kosten (€999) zijn niet restitueerbaar.

Mocht je nog geen lid zijn en graag toegang willen tot al onze informatie, maaltijden, workouts, Community en App, meld je dan hier aan: LID WORDEN

Kan ik zien waar mijn bestelling blijft?

Ja dat kan! Als je een bestelling doet, krijg je per mail een bevestiging. Zodra je bestelling verwerkt is en opgehaald is door Post.nl, krijg je per mail ook een Track & Trace code. Je kan dan zien wanneer je pakket ongeveer bezorgd wordt. Gemiddeld duurt dit 4 dagen.

Check je spambox als je bovengenoemde mailtjes niet hebt ontvangen. Als je denkt dat er iets niet goed gaat, kan je informeren bij ons distributiecentrum via bestellingen@dageen.nl of zij het voor je na kunnen kijken. Doe dit alleen als het langer dan 1 week duurt aub. Vaak is het vertraging in verwerking, niemand thuis bij afleveren of nog onderweg. 

Mocht je nog geen lid zijn en graag toegang willen tot al onze informatie, maaltijden, workouts, Community en App, meld je dan hier aan: LID WORDEN

Get-Help.png