Get help

Hier vind je het antwoord op al je vragen! We hebben ze onderverdeeld in handige categorieën zodat je het snel kan vinden.

Mocht je er niet uitkomen, stel dan je vraag in de Community van de App.

Kan ik mijn reservering annuleren?

Dat kan voor al onze cursussen en events tot 2 weken voor aanvang met uitzondering van het DAG NUL Zelfstudiepakket, combinatie- en kortingsacties. Het lidmaatschap kan tot 1 dag voor verlenging worden opgezegd.

LET OP! Het Zelfstudiepakket, het lidmaatschap en combinatie-/kortingspakketten, omvat een app die direct te gebruiken is en daardoor niet restitueerbaar is! Met het doen van je (automatische) betaling ga je hiermee akkoord en doe je afstand van je recht op herroeping.

Bij alle andere reserveringen krijg je betaling wél retour. Stuur hiervoor een Tikkie naar onze WhatsApp. Het wordt dan direct in orde gemaakt.

Mocht je nog geen lid zijn en graag toegang willen tot al onze informatie, maaltijden, workouts, Community en App, meld je dan hier aan: LID WORDEN

Kan ik mijn reservering verplaatsen?

Standaard werkt dit door je huidige datum te annuleren en je in te schrijven voor een andere vrije datum. Bij data die vol zitten, kan je aangeven dat je op de wachtlijst wilt. Als die datum vrijkomt krijg je een mailtje.

Let op: als je jouw oorspronkelijke datum eerst annuleert en dan de nieuwe datum probeert te boeken, dan kan het zijn dat de beoogde datum al door iemand anders geboekt is en weer iemand anders jouw datum ondertussen heeft geboekt! Je kan dus het beste ons via WhatsApp laten weten dat je wilt verplaatsen, dan maken wij het in orde en loop je niet het risico dat je je oorspronkelijke datum kwijt bent. Uiteraard geldt ook bij ons: wie het eerst komt, wie het eerst maalt!   

I.v.m. de annuleringstermijn is het niet meer mogelijk om binnen 2 weken voorafgaand te verplaatsen. 

Mocht je nog geen lid zijn en graag toegang willen tot al onze informatie, maaltijden, workouts, Community en App, meld je dan hier aan: LID WORDEN

Hoe zeg ik mijn lidmaatschap (App) op?

Mocht je het DAG ÉÉN lidmaatschap met het App PRO jaarabonnement willen opzeggen, dan kan dat heel eenvoudig in de App zelf, via: Over Mij, Producten, Lidmaatschappen. Doe dit uiterlijk 1 dag voordat je abonnement afloopt! Als een nieuw lidmaatschapsjaar is in gegaan, kan je pas annuleren per volgende einddatum.

LET OP: als je je abonnement opzegt, dan raak je alle data, wegingen, metingen, workouts, ingevulde kg en voedinsplannen kwijt. Wij kunnen dit niet herstellen, denkt dus goed na of je dit wilt. 

Het lidmaatschap omvat een app en voedingsplan die direct te gebruiken en inzichtelijk is en daardoor niet restitueerbaar is! Met het doen van je (automatische) betaling ga je hiermee akkoord en doe je afstand van je recht op herroeping.

Get-Help.png