Hier vind je het antwoord op al je vragen! We hebben ze onderverdeeld in handige categorieën zodat je het snel kan vinden.
Mocht je er niet uitkomen, stel dan je vraag in de Community van de App.
Ja dat kan als de spullen onbeschadigd zijn en nog in de originele verpakking (ongeopend) zit. Stuur het dan binnen 14 dagen naar ons contactadres in Beusichem (met duidelijk je naam/afzender erop!), wat er mis is of waarom je het retour stuurt en WhatsApp ons een Tikkie voor de kosten van het product exclusief verzendkosten (die zijn voor eigen rekening).
Let op: het Zelfstudiepakketten DAG NUL kan je niet retour sturen. Deze kosten (€999) zijn niet restitueerbaar.
Mocht je nog geen lid zijn en graag toegang willen tot al onze informatie, maaltijden, workouts, Community en App, meld je dan hier aan: LID WORDEN
Ja dat kan! Als je een bestelling doet, krijg je per mail een bevestiging. Zodra je bestelling verwerkt is krijg je per mail ook een Track & Trace code. Je kan dan zien wanneer je pakket ongeveer bezorgd wordt.Als je voor 23.00 uur hebt besteld, wordt het in principe de volgende dag bezorgd.
Check je spambox als je bovengenoemde mailtjes niet hebt ontvangen. Als je denkt dat er iets niet goed gaat, kan je informeren bij ons distributiecentrum via bestellingen@dageen.nl of zij het voor je kunnen nakijken. Doe dit alleen als het langer dan 3 dagen duurt aub. Vaak is het vertraging in verwerking, niemand thuis bij afleveren of nog onderweg.
Mocht je nog geen lid zijn en graag toegang willen tot al onze informatie, maaltijden, workouts, Community en App, meld je dan hier aan: LID WORDEN
Ja dat kan! Je kan de factuur vinden in je account, via de App; Over mij, blauwe dropdown Betalingen, Mijn facturen.
Als je een bepaalde tenaamstelling wilt, geef deze dan op bij boeking/reservering. Wij kunnen de omschrijving van je aankoop niet wijzigen, maar je kan wel in een opmerkingenvak zelf een omschrijving geven die je wil.
Mocht je nog geen lid zijn en graag toegang willen tot al onze informatie, maaltijden, workouts, Community en App, meld je dan hier aan: LID WORDEN
Als er een incasso is uitgevoerd vanuit ons, dan heb je hier bij aanmelding ná je eerste betaling per iDeal toestemming gegeven om toekomstige betalingen per incasso wilt laten verlopen. Dit is dus iets waar je zelf voor kiest en wat wij niet/nooit zelf kunnen doen. In de meeste gevallen betreft de incasso de betaling van je nieuwe lidmaatschapsjaar (€499). De meeste deelnemers stellen dat zo in zodat niet onverhoopt het abonnement verloopt en ze alle data uit de App kwijtraken. Mocht je je lidmaatschap willen opzeggen, dan kan je onder Annuleren & Opzeggen in de FAQ vinden hoe je dat eenvoudig doet.
Mocht je nog geen lid zijn en graag toegang willen tot al onze informatie, maaltijden, workouts, Community en App, meld je dan hier aan: LID WORDEN
Ja dat kan. Er wordt dan gekeken of het gebruikersschade (vaak het geval als het al gebruikt en wat ouder is) of een fabrieksfout is. In dit laatste geval krijg je een nieuwe toegestuurd.
Mocht je hier voor kiezen, stuur het dan naar ons contactadres in Beusichem (met duidelijk je naam/afzender erop!), wat er mis is of waarom je het retour stuurt.
Mocht je nog geen lid zijn en graag toegang willen tot al onze informatie, maaltijden, workouts, Community en App, meld je dan hier aan: LID WORDEN
Je ontvangt bij aanmelding het DAG ÉÉN lidmaatschap met het App PRO jaarabonnement t.w.v. €499.
LIDMAATSCHAP
Dit lidmaatschap is doorlopend en opzegbaar. Je wordt bij aanmelding geadviseerd een automatische incasso* af te geven voor de jaarlijkse verlenging van je abonnement, zodat je niet al je gegevens (maaltijdenplannen, workouts, metingen, getilde kg, chats, etc.) kwijtraakt als je App onverhoopt verloopt.
INCASSO
*Een incasso kan alleen gedaan worden als je daar zelf toestemming voor geeft. Bij aanmelding is je eerste betaling per iDeal en na betaling krijg je de vraag of je toekomstige betalingen per incasso wilt laten verlopen. Mocht er een incasso bij je zijn uitgevoerd, dan heb je hier dus ná aanmelding zelf voor gekozen.
GOLD MEMBERSHIP PAKKET
Bij je verlenging ontvang je naast weer een vol jaar toegang tot de App PRO óók het Gold Membership Pakket met alles wat je nodig hebt om er weer vol tegenaan te gaan! Op deze manier heb je elk jaar minimaal 1x een reboot van je beste fysiek ooit!
ÉÉN DAG LIVE
Als loyaal lid nodigen we je daarnaast ook uit voor het exclusieve 'members only' event: ÉÉN DAG Live! Op deze dag vol gezelligheid ben je met gelijkgestemden en laden we je weer helemaal op voor een nieuw jaar!
OPZEGGEN
Als je het abonnement wilt opzeggen, dan kan dat heel eenvoudig en op elk moment. Je kan dan tot de laatste dag van je lidmaatschap gebruik blijven maken van de App. Opzeggen doe je in de App via: Over Mij, Producten, Lidmaatschappen. Doe dit uiterlijk 1 dag voordat je abonnement afloopt! Als een nieuw lidmaatschapsjaar is ingegaan, kan je pas annuleren per volgende einddatum.
Let op: het is niet mogelijk om met terugwerkende kracht op te zeggen, want dan is de content uit de app al vrijgegeven en het pakket - met ook weer een nieuwe trainingsschema en voedingsplan - al toegestuurd en inzichtelijk.
Opmerking: als je je abonnement opzegt, wordt je account definitief verwijderd en raak je alle data, wegingen, metingen, workouts, ingevulde kg en opgeslagen voedinsplannen kwijt. Wij kunnen dit niet herstellen, denkt dus goed na of je dit wilt.
Mocht je willen annuleren en het lukt niet of als je nog vragen hebt, neem dan contact op met: administratie@dageen.nl.
Het lidmaatschap omvat een app en voedingsplan die direct te gebruiken en inzichtelijk is en daardoor niet restitueerbaar is! Met het doen van je (automatische) betaling ga je hiermee akkoord en doe je afstand van je recht op herroeping.
Ja! Je kan tot 2 weken voorafgaand je reservering verplaatsen.
Standaard werkt dit door je huidige datum te annuleren en je in te schrijven voor een andere vrije datum. Bij data die vol zitten, kan je aangeven dat je op de wachtlijst wilt. Als die datum vrijkomt krijg je een mailtje.
Let op: als je jouw oorspronkelijke datum eerst annuleert en dan de nieuwe datum probeert te boeken, dan kan het zijn dat de beoogde datum al door iemand anders geboekt is en weer iemand anders jouw datum ondertussen heeft geboekt! Je kan dus het beste ons via administratie@dageen.nl laten weten dat je wilt verplaatsen, dan maken wij het in orde en loop je niet het risico dat je je oorspronkelijke datum kwijt bent. Uiteraard geldt ook bij ons: wie het eerst komt, wie het eerst maalt!
I.v.m. de annuleringstermijn is het niet meer mogelijk om binnen 2 weken voorafgaand te verplaatsen.
Mocht je nog geen lid zijn en graag toegang willen tot al onze informatie, maaltijden, workouts, Community en App, meld je dan hier aan: LID WORDEN
Het is helaas niet mogelijk om een reservering van een cursus te annuleren. Wel kan je de reservering verplaatsen. Dit kan tot 2 weken voor aanvang.
Het lidmaatschap zelf kan tot 1 dag voor verlenging worden opgezegd.
LET OP! De cursussen en het lidmaatschap bevatten een app die direct te gebruiken is en daardoor niet restitueerbaar is! Met het doen van je (automatische) betaling ga je hiermee akkoord en doe je afstand van je recht op herroeping.
Mocht je nog geen lid zijn en graag toegang willen tot al onze informatie, maaltijden, workouts, Community en App, meld je dan hier aan: LID WORDEN