Get help

Hier vind je het antwoord op al je vragen! We hebben ze onderverdeeld in handige categorieën zodat je het snel kan vinden.

Mocht je er niet uitkomen, stel dan je vraag in de Community van de App.

Mijn wegingen wijken af en/of de koppeling met mij gear is weg! Wat moet ik doen?

Als je een nieuwe telefoon hebt en/of een software update hebt gedaan, dan gaat de App terug naar default instelling en ben je koppelingen (geen gegevens!) kwijt en gaat de app terug naar de default instellen, waardoor je wegingen kunnen afwijken. Doe dan het volgende:

  1. Koppel eerst je tracker opnieuw: TRACKER (volg de stappen exact!)
  2. Koppel dan je weegschaal opnieuw: WEEGSCHAAL
  3. Zet het activiteitenniveau van de weegschaal onder Instellingen op: Zeer Actief
  4. Ga in de Food App naar Ik, Instellingentandwieltje rechtsboven, Koppelingen en zet de onderste schakelaar uit. 

Mocht je nog geen lid zijn en graag toegang willen tot al onze informatie, maaltijden, workouts, Community en App, meld je dan hier aan: LID WORDEN

Ik heb problemen met inloggen. Wat kan ik doen?

Mocht het niet lukken om in te loggen, dan kan het zijn dat je ooit al een keer de Virtuagym App hebt gebruikt. Log uit, sluit de app af (wegvegen uit het scherm) en log opnieuw handmatig (dus niet automatisch!) in met het emailadres wat je bij ons hebt opgegeven. Nog makkelijker; gebruik een ander mailadres (als je hebt)! 

Als het niet lukt, verwijder dan de app en download hem opnieuw. Log in en dan moet het werken! Je moet wel je instellingen weer even langslopen, want die staan dan weer op 'default' en de koppeling met je Activity Tracker en Weegschaal moet ook opnieuw gemaakt worden (zie hiervoor de FAQ koppelingen).

Als je al het bovenstaande hebt gedaan en het lukt nog steeds niet, bel dan met Virtuagym 020-7165216. Zij zullen dan je account resetten. LET OP: dit kan alleen als je al het bovenstaande zelf al gedaan hebt!

Mocht je nog geen lid zijn en graag toegang willen tot al onze informatie, maaltijden, workouts, Community en App, meld je dan hier aan: LID WORDEN

Hoe kan ik een nieuw wachtwoord opvragen?

Wanneer je je wachtwoord bent vergeten, kun je een nieuwe aanvragen via de link op de inlog pagina. Of klik op "inloggegevens kwijt?".
Je ontvangt een email met daarin een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Mocht je geen email ontvangen, dan staat je account verkeerd gekoppeld. Doorloop dan de stappen bij INLOGGEN.

Deze link kan ook helpen: https://dageen.virtuagym.com/resetpassword

Vul je e-mailadres in en je zult een e-mail ontvangen met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Let op! Deze mail kan ook in je ongewenste mail of spam box terechtkomen.

Als je al het bovenstaande hebt gedaan en het lukt nog steeds niet, bel dan met Virtuagym 020-7165216.
Zij zullen dan je account resetten.


LET OP: dit kan alleen als je al het bovenstaande zelf al gedaan hebt!

Mocht je nog geen lid zijn en graag toegang willen tot al onze informatie, maaltijden, workouts, Community en App, meld je dan hier aan: LID WORDEN

Hoe moet ik de weegschaal koppelen?

Zie bladzijde 101 (pagina 105 in de 2e druk) in het boek, maar ook nog even hier de stappen: check in je telefoon of je Bluetooth aan hebt staan en ga dan in het hoofdscherm van de App naar Instellingen, Apparaten, tabblad Weegschalen:

  1. Druk even op de weegschaal zelf om het display te activeren
  2. Klik op Koppel bij de Neo Onyx SE
  3. Klik nu in het popup kader ‘Scale Onyx SE’ 
  4. Selecteer in het menu bij activiteiten niveau ‘Zeer Actief’ (en niet ‘Normaal Actief’)
  5. Onderin in het scherm staat dan in groen ’Nu meten’
  6. Klik op de groene button en stap op de weegschaal
  7. Blijf tijdens het meten staan tot je de resultaten op je telefoon ziet en klik dan op ’Sla op’ 
  8. Als ze niet in het scherm van je telefoon komen, check dan of je Bluetooth aan staat (anders even uit en aan zetten) en ga dan terug naar stap 5 en doe het opnieuw
  9. Je kan nu je metingen in de app uitlezen onder de sneltoets ‘Wegen’ in het hoofdscherm. Klik dan naast de grafiek Gewicht op ‘Toon Alles’. Als je dan naar beneden scrollt zie je alle grafieken.

Je kan nu elke ochtend meten door: 

  1. In het hoofdscherm van de App klik je op ‘Wegen’
  2. Klik onder een grafiek op ‘Log waarde‘
  3. Kies ‘Met weegschaal’
  4. Stap nu op de weegschaal en wacht tot al je gegevens in de telefoon staan en klik op ’Sla op’

Mocht je nog geen lid zijn en graag toegang willen tot al onze informatie, maaltijden, workouts, Community en App, meld je dan hier aan: LID WORDEN

Mijn home scherm is leeg in de app?

Dit komt soms voor en meestal doordat je ook de basis Virtuagym app (die oranje) op je telefoon hebt staan. Die kan je het beste verwijderen en alleen onze DAG ÉÉN app (met ons logo) gebruiken. Dan 'botst' het niet en gaat het goed!

Mocht je nog geen lid zijn en graag toegang willen tot al onze informatie, maaltijden, workouts, Community en App, meld je dan hier aan: LID WORDEN

Hoe kan ik de dark mode instellen?

Helaas is dit nog niet mogelijk. Wij waren met de aankondiging in ons boek iets te vroeg. Zodra dit meegenomen wordt in een nieuwe update, communiceren we dat in de Community! 

Mocht je nog geen lid zijn en graag toegang willen tot al onze informatie, maaltijden, workouts, Community en App, meld je dan hier aan: LID WORDEN

Wat moet ik doen als ik een probleem met de app heb wat ik niet opgelost krijg?

Soms is er een hick-up in de app en/of krijg je instellingen niet goed en dat los je op door hem van je telefoon te verwijderen en opnieuw te uploaden uit de App Store.

Als je dat gedaan hebt, loop dan je instellingen en koppelingen weer even na. Je raakt niet je gegevens kwijt, maar je moet wel alles weer even koppelen en instellen. Lees hier eventueel de stappen: https://dageen.nl/faq/instelli...

Mocht je nog geen lid zijn en graag toegang willen tot al onze informatie, maaltijden, workouts, Community en App, meld je dan hier aan: LID WORDEN

Get-Help.png