Hier vind je het antwoord op al je vragen! We hebben ze onderverdeeld in handige categorieën zodat je het snel kan vinden.
Mocht je er niet uitkomen, stel dan je vraag in de Community van de App.
Als je een nieuwe telefoon hebt en/of een software update hebt gedaan, dan gaat de App terug naar default instelling en ben je koppelingen (geen gegevens!) kwijt en gaat de app terug naar de default instellen, waardoor je wegingen kunnen afwijken. Doe dan het volgende:
Mocht je nog geen lid zijn en graag toegang willen tot al onze informatie, maaltijden, workouts, Community en App, meld je dan hier aan: LID WORDEN
Mocht het niet lukken om in te loggen, dan kan het zijn dat je ooit al een keer de Virtuagym App hebt gebruikt. Log uit, sluit de app af (wegvegen uit het scherm) en log opnieuw handmatig (dus niet automatisch!) in met het emailadres wat je bij ons hebt opgegeven. Nog makkelijker; gebruik een ander mailadres (als je hebt)!
Je kan eventueel ook met deze link je wachtwoord resetten!
Als kan ook je oude account verwijderen met deze link en dan opnieuw aanmelden.
Als het niet lukt, verwijder dan de app en download hem opnieuw. Log in en dan moet het werken! Je moet wel je instellingen weer even langslopen, want die staan dan weer op 'default' en de koppeling met je Activity Tracker en Weegschaal moet ook opnieuw gemaakt worden (zie hiervoor de FAQ koppelingen).
Als je al het bovenstaande hebt gedaan en het lukt nog steeds niet, bel dan met Virtuagym 020-7165216. Zij zullen dan je account resetten. LET OP: dit kan alleen als je al het bovenstaande zelf al gedaan hebt!
Mocht je nog geen lid zijn en graag toegang willen tot al onze informatie, maaltijden, workouts, Community en App, meld je dan hier aan: LID WORDEN
Wanneer je je wachtwoord bent vergeten, kun je een nieuwe aanvragen via de link op de inlog pagina. Of klik op "inloggegevens kwijt?".
Je ontvangt een email met daarin een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Mocht je geen email ontvangen, dan staat je account verkeerd gekoppeld. Doorloop dan de stappen bij INLOGGEN.
Deze link kan ook helpen: https://dageen.virtuagym.com/resetpassword
Vul je e-mailadres in en je zult een e-mail ontvangen met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Let op! Deze mail kan ook in je ongewenste mail of spam box terechtkomen.
Als je al het bovenstaande hebt gedaan en het lukt nog steeds niet, bel dan met Virtuagym 020-7165216.
Zij zullen dan je account resetten.
LET OP: dit kan alleen als je al het bovenstaande zelf al gedaan hebt!
Mocht je nog geen lid zijn en graag toegang willen tot al onze informatie, maaltijden, workouts, Community en App, meld je dan hier aan: LID WORDEN
Als je een nulpunt wilt maken van je start, dan kan je via WEGEN alle grafieken aanklikken, de metingen selecteren rechts en verwijderen. Dit kan bij alle grafieken, behalve bij die van de BMI.
Helemaal onderaan de grafieken staan een Wijzig-button. Daarmee kan je de volgorde aanpassen en eventueel grafieken die je niet wilt verwijderen.
Mocht je nog geen lid zijn en graag toegang willen tot al onze informatie, maaltijden, workouts, Community en App, meld je dan hier aan: LID WORDEN
Zie bladzijde 101 (pagina 105 in de 2e druk) in het boek, maar ook nog even hier de stappen: check in je telefoon of je Bluetooth aan hebt staan en ga dan in het hoofdscherm van de App naar Instellingen, Apparaten, tabblad Weegschalen:
Je kan nu elke ochtend meten door:
Mocht je nog geen lid zijn en graag toegang willen tot al onze informatie, maaltijden, workouts, Community en App, meld je dan hier aan: LID WORDEN
Dit komt soms voor en meestal doordat je ook de basis Virtuagym app (die oranje) op je telefoon hebt staan. Die kan je het beste verwijderen en alleen onze DAG ÉÉN app (met ons logo) gebruiken. Dan 'botst' het niet en gaat het goed!
Mocht je nog geen lid zijn en graag toegang willen tot al onze informatie, maaltijden, workouts, Community en App, meld je dan hier aan: LID WORDEN
Helaas is dit nog niet mogelijk. Wij waren met de aankondiging in ons boek iets te vroeg. Zodra dit meegenomen wordt in een nieuwe update, communiceren we dat in de Community!
Mocht je nog geen lid zijn en graag toegang willen tot al onze informatie, maaltijden, workouts, Community en App, meld je dan hier aan: LID WORDEN
Soms is er een hick-up in de app en/of krijg je instellingen niet goed en dat los je op door hem van je telefoon te verwijderen en opnieuw te uploaden uit de App Store. Op deze manier upload je ook gelijk de nieuwste versie (of eenvoudig via 'Werk bij' in de App Store).
Als je dat gedaan hebt, loop dan je instellingen en koppelingen weer even na. Je raakt niet je gegevens kwijt, maar je moet wel alles weer even koppelen en instellen. Lees hier eventueel de stappen: https://dageen.nl/faq/instelli...
Het kan ook zijn dat de app 'botst' met een andere versie van Virtuagym. Zo heeft Virtuagym ook zelf een versie (oranje) en zijn er andere sportscholen die ook deze app gebruiken. Het beste kan je die verwijderen en alles via onze app doen. Je kan de andere sportscholen dan koppelen in onze app door daar hetzelfde mailadres te gebruiken. In het homescherm staat dan rechtsboven een dubbel pijltje waarmee je kan switchen tussen ons.
Andere apps als Ommetje, Strava, Gezondheid, Fitbit, Garmin, etc. kunnen ook effect hebben op de instellingen en telling (van bv stappen, slapen, calorieverbranding en wegen) hebben. Dit moet je ook loskoppelen van onze app via de instellingen van je telefoon. Vaak zit de connectie dan in Gezondheid of Google Fit (Android). Zorg dat de koppeling daar los is (Instellingen, Apparaten, DAG ÉÉN) en verwijder en upload dan onze app opnieuw, zoals hierboven omschreven.
Op deze manier voorkom je ook dubbele tellingen!
Mocht je nog geen lid zijn en graag toegang willen tot al onze informatie, maaltijden, workouts, Community en App, meld je dan hier aan: LID WORDEN