Vooraf: je Stappen worden geregistreerd in het Activiteitenoverzicht van je Kalender én in de Grafieken onder WEGEN.
Mocht het zo zijn dat de behaalde scores niet verschijnen, niet goed geteld worden of verdwijnen, check dan of je de nieuwste App versie hebt (ga naar de App Store en klik op 'Werk bij' als dat er staat) én check daarna of je een Software Update moet doen van de tracker. Onderneem hiervoor de volgende stappen:
1. Ga in de App naar Apparaten, GO, Ontkoppelen
2. Ga nu naar de Instellingen van je telefoon naar Bluetooth en verwijder de NH-GO daar definitief
3. Ga terug in de App naar Apparaten, Go, Koppel
4. Synchroniseer nu eerst de Tracker
4. Klik dan pas op 'Software Updaten' (als dat er staat)
5. Blijf in het scherm tot hij helemaal klaar is
6. Het kan zijn dat je nu weer Stap 2 t/m 5 moet doen
Mocht het zo zijn dat de behaalde scores verdwijnen, dan komt dit meestal doordat je nog een Virtuagym app variant gebruikt. Bijvoorbeeld van je oude sportschool of van Virtuagym zelf (die oranje). Dat botst. Die moet je dan verwijderen of ook instellen gelijk aan die van ons. Dit kan ook veroorzaakt worden door andere apps zoals Ommetje, Strava, Fitbit, etc. of zelfs een honden tag systeem!
Ook bij de ronde cirkels Doelen bovenaan in de Kalender onder DOEN worden je stappen bijgehouden, maar die stel je zelf in (wij kijken hier niet naar en gebruiken het niet). Het is wel een leuke manier om alles bij te houden en beloond te worden als je een specifiek doel bereikt hebt. Je kan de volgende instellingen maken: Cardio, Kracht, Slaap, Stappen en Training.
Als je meerdere dagen achter elkaar je doel haalt, krijg je 'Streaks'! Een serie verbrandingvlammetjes dat je goed bezig bent. Heel tof! Als je niet alle gelopen passen ziet, klik dan op de groene i in het rondje rechts in het midden en dan onderaan op 'Herberekenen reeks'.
LET OP: als je een update doet, dan kan het zijn dat de instellingen van je telefoon weer op 'default' staan en dat je de koppelingen opnieuw moet doen (bv ook je weegschaal). Hier lees je waar je dan op moet letten: https://dageen.nl/faq/instellingen/#default
Mocht je nog geen lid zijn en graag toegang willen tot al onze informatie, maaltijden, workouts, Community en App, meld je dan hier aan: LID WORDEN