Dit protocol is van toepassing én in aanvulling op alle bepalingen in onze Algemene Voorwaarden, zoals deze zijn gepubliceerd op onze Website.
ACCEPTATIE, ONZE STARTPROCEDURE VOOR DEELNAME AAN FASE “DAG ÉÉN” “Wij houden het klein en persoonlijk - wij gaan echt voor het succes van onze deelnemers.” Omdat DAG ÉÉN werkt met een compact team én wij iedere deelnemer van de basiscursus “DAG ÉÉN”, de vervolgcursus “DAG TWEE”, en alle overige programma onderdelen, zoals: Incheck/APK’s en Fotoshoots, de nodige aandacht willen geven, hanteren wij de volgende acceptatieprocedure:
als potentiële deelnemer meld jij je aan via de Website (button: “Start nu”); en
je voldoet aan de gestelde toelatingseis voor het gekozen programma (bijv. in het bezit zijn van het DAG NUL Starterspakket en een BMI onder de 30 voor de basiscursus DAG ÉÉN. Voor de DAG TWEE Vervolgcursus een BMI onder de 25 en bij voorkeur tussen de 20 en 22); en
jij voldoet de volledige betaling; en
je kiest een datum in het Rooster en geef je eventueel op voor de Wachtlijst van andere data die al vol zitten; en tenslotte
DAG ÉÉN ontvangt melding van jouw inschrijving en jij ontvangt een bevestiging van jouw plaatsing.
Let op: Als onze planning té vol is of dreigt te worden, kunnen wij genoodzaakt zijn om -tijdelijk- een aannamestop in te stellen. Mocht dit gebeuren, dan informeren wij jou daarover en ontvang jij het door jou betaalde bedrag meteen van ons terug.
START DAG ÉÉN: LOCATIE BEZOEK, FYSIEKE INTAKE & HUIDPLOOIMETING
Indien jouw inschrijving rond is en door ons is bevestigd, dan ontvangen wij jou als deelnemer van een nieuwe groep op onze trainingslocatie.
Om de vrijdag start een nieuwe groep (m.u.v. vakanties) en het rooster met beschikbare plaatsen vind je op onze Website en in de App. Doel van deze dag is dat jij over onze methode leert en kennis maakt met onze de trainingsschema’s, het voedingsplan en de Tools (fitness app, wearables).
Onderdeel van de door ons verzorgde startersdag is de “fysieke intake” die erop gericht is jouw lichamelijke conditie in kaart te brengen. Deze fysieke check vindt opnieuw plaats bij de terugkomdag. Bij iedere deelnemer wordt dan een huidplooimeting gedaan op zeven (7) plaatsen. Dit is nodig omdat een huidplooimeting een van de meest betrouwbare methodes is om het vetpercentage te berekenen. De meting gebeurt zonder bovenkleding (dus: in ondergoed) en wordt uitgevoerd door Patrick.
Het is belangrijk dat iedereen zich prettig en veilig voelt tijdens de fysieke intake. Daarom mag je altijd een begeleider meenemen naar dit onderdeel. Als je hiervoor kiest, laat dit dan vooraf aan ons weten door een mailtje te sturen aan: info@dageen.nl. Dan kunnen wij hier in onze planning rekening mee houden.
*** November 2024
Protocol “Social Media”
INLEIDING Dit protocol is van toepassing én in aanvulling op alle bepalingen in onze Algemene Voorwaarden, zoals deze zijn gepubliceerd op onze Website.
Via social media delen wij zélf (DAG ÉÉN) informatie over onze activiteiten en ideeën, waarbij wij altijd zorgvuldig omgaan met ons imago, onze kernwaarden en ons merk.
Ten behoeve van onze eigen commerciële bedrijfsvoering, onze Website en socials plaatsen wij regelmatig foto’s en/of video’s waarin deelnemers aan onze programma’s zichtbaar zijn. Als dit een specifieke deelnemer in beeld brengt, dan gebeurt dit op basis van toestemming van de deelnemer, zonder dat DAG ÉÉN vergoeding in welke vorm dan ook als tegenprestatie verschuldigd wordt. Voor groepsbeelden met meerdere deelnemers samen, wordt geen specifieke toestemming gevraagd en gaan wij uit dat je hier akkoord mee bent, behalve als je ons schriftelijk hebt laten weten hiervoor geen toestemming te geven (email: info@dageen.nl).
Daarnaast maak jij, klant van DAG ÉÉN, mogelijk ook (véélvuldig) gebruik van sociale media. Denk hierbij aan:
een online platform waar je (persoonlijk en/of professioneel) met anderen kunt communiceren, zoals Instagram, Facebook, LinkedIn, Twitter
een online netwerk dat wordt gebruikt voor het delen van foto's/video's, zoals Instagram, TikTok en YouTube
een online netwerk, een community, waar (gelijkgestemde) deelnemers interacteren op basis van interesses, hobby's, passies, zoals Reddit
Q&A - op vragen en antwoorden gebaseerde online netwerken
Als jij op jouw eigen socials iets wilt posten over DAG ÉÉN óf in jouw post wilt verwijzen naar (producten of diensten van) DAG ÉÉN, dan is dit protocol “Sociale Media” van toepassing in aanvulling op alle bepalingen in onze Algemene Voorwaarden.
WAT IS CONTENT GERELATEERD AAN DAG ÉÉN?
Met content gerelateerd aan DAG ÉÉN bedoelen wij:
foto's/video’s die jij: (1) van ons maakt (ongeacht de locatie waar dit gebeurt) óf (2) op onze trainingslocatie of op ons hoofdkantoor maakt
foto's/video's gemaakt van collega-deelnemers aan ons programma (andere klanten)
vertrouwelijke of persoonlijke informatie van/over ons (directie en management DAG ÉÉN)
DAG ÉÉN bedrijfscontent zoals blogs, presentaties, publicaties, video's, enz.
alles met betrekking tot DAG ÉÉN in de breedste zin, dus niet beperkt tot ons bedrijfslogo of onze bedrijfsnaam
WAT VERWACHTEN WIJ VAN JOU?
Als hoofdregel geldt altijd: WEES ZORGVULDIG.
Hiermee bedoelen wij: overweeg altijd goed óf jij wat post over DAG ÉÉN en àls jij besluit iets te posten over ons, ben je er dan altijd van bewust dat alles wat jij plaats of promoot op jouw socials een weerslag en invloed kan hebben op DAG ÉÉN.
Daarom verwachten wij van jou dat jij op jouw socials NOOIT content deelt of plaatst:
bestaande uit vertrouwelijke informatie over ons bedrijf, zoals onze werkwijze en onze trainingsschema’s, onze recepturen en maaltijdplannen, onze coachingberichten, onze bedrijfsresultaten, want dit zijn ONZE bedrijfsmiddelen
waarop onze intellectuele eigendomsrechten rusten, zoals onze presentaties, adviezen, coachingsmaterialen en onze beeldmaterialen, die mag je alleen voor jezelf gebruiken en dus niet zomaar delen
waarbij jij ons logo of onze (handels- en merk)naam, onze slogans gebruikt zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van ons (dit kan per email worden afgestemd, email: info@dageen.nl)
waardoor onze reputatie, ons (merk)imago, onze kernwaarden mogelijk beschadigd wordt
Bij overtreding van dit protocol “Sociale Media” is DAG ÉÉN gerechtigd de overeenkomst met jou te beëindigen met onmiddellijke ingang en overige (juridische) maatregelen te treffen, naast het opeisen van een direct te verbeuren boete, door jou te betalen aan DAG ÉÉN van € 4.000,- per gebeurtenis en van € 500,- per dag voor iedere dag of een deel daarvan dat de overtreding voortduurt. De verschuldigdheid van één of meerdere boetes laat het recht van DAG ÉÉN onverlet op vergoeding van de werkelijk geleden schade die het gevolg is van de overtreding(en).
Tenslotte geldt: Als je beelden met/van andere deelnemers wilt delen, dan zorg jij zélf dat je daar eerst toestemming voor hebt gekregen van die betreffende deelnemer(s). Zonder toestemming plaats jij dus niets
HEB JE VRAGEN?<
Bij twijfel geldt: als iets niet van jou is en je hebt geen toestemming, plaats het dan NIET.
Voel je vrij om ons jouw vraag te stellen: dit kan door een mailtje te sturen aan info@dageen.nl
Protocol “Vragen en Klachten”
Dit protocol is van toepassing én in aanvulling op alle bepalingen in onze Algemene Voorwaarden, zoals deze zijn gepubliceerd op onze Website.
VRAGEN? Antwoord op de meest gestelde vragen vind je in onze FAQ (www.dageen.nl/faq) Algemene vragen kunnen altijd per e-mail worden gesteld, gericht aan: info@dageen.nl. DAG ÉÉN beantwoordt een vraag binnen redelijke tijd, in ieder geval rekening houdend met wettelijke termijnen, mochten deze van toepassing zijn afhankelijk van de aard van de betreffende vraag. Voor vragen over producten of bestellingen mail je naar: bestellingen@dageen.nl. Op de Website staat op diverse plaatsen dat vragen ook via Whatsapp gesteld kunnen worden: https://wa.me/31653406587
KLACHTEN Wij vinden klanttevredenheid heel belangrijk en daarom hopen wij natuurlijk dat jij tevreden bent over onze producten en diensten.
Mocht dit niet zo zijn, dan horen wij dat graag rechtstreeks van jou.
Stuur jouw bezwaar of klacht naar: info@dageen.nl en vermeld duidelijk waarover het gaat (soort klacht, bijvoorbeeld: levering, retourzending, betaling). Stuur bijlagen mee, als die je klacht verduidelijken.
Samen proberen wij er dan tot een oplossing te komen. Over het algemeen krijg je binnen zeven (7) werkdagen na het versturen van het bericht met jouw klacht een reactie van ons en streven wij ernaar binnen vier (4) weken onderling tot een oplossing te komen.
Mocht dit niet lukken, dan spreken we van een “geschil”. Je kunt dit geschil voorleggen aan de bevoegde rechter.
*** November 2024
Formulier locatiebezoek
Download hier het formulier Locatiebezoek. Vul het document in en neem het mee tijdens je bezoek aan onze locatie.